تکنو مگ

چرا ظروف گرانیتی تکنو ؟!

ظروف گرانيتي تكنو

یکی از مهم‌ترین موارد در انتخاب ظروف پخت ‌توجه به سلامت خانواده است. جنس روکش، جنس بدنه و موادی که در ساخت آن به‌ کار رفته، از اهمیت بالایی برخوردار است. برای مثال بدنه‌ی آلومینیوم که اغلب برای ساخت ظروف استفاده می‌شود. بهترین رسانا برای انتقال حرارت است که کمک می‌کند تمام سطح ظرف به‌صورت یکنواخت داغ شود. روکش گرانیت یکی از بهترین انواعی است که می‌توان در بازار یافت. ظروف گرانیتی خاصیت نچسب‌ بودن را از تفلون و مقاومت بالا را از سرامیک به ارث برده‌اند. استاندارد بودن ظروف گرانیتی اهمیت فراوانی دارند، سرویس های قابلمه و ماهیتابه تکنو دارای استاندارد ISO9001_2008 می باشند.

گرانیت چیست؟ ساختار قابلمه گرانیتی ؟

گرانیتی اصطلاحی است که این روزها به پوششی جدید اطلاق می شود. در واقع گرانیت نوعی پوشش برای ظروف پخت و پز است که مدتی است به بازار عرضه شده است. قابلمه گرانیتی هیچ ارتباطی با سنگ گرانیت ندارد. گرانیت ، نوعی سنگ در طبیعت است. تنها به دلیل ظاهر مشابهی که این پوشش با این سنگ دارد نام گرانیت برایش انتخاب شده است.
گرانیت نه تنها ترکیبی از مزایای تفلون و سرامیک است بلکه به لحاظ ساختاری هم ادغام هر دو پوشش است. به این گونه که نخستین لایه ی داخل قابلمه گرانیتی و تابه گرانیتی، (PTFE تفلون) است . دانه‌های رنگی که بصورت پراکنده داخل ظرف گرانیتی دیده می شود دانه های سخت سرامیک است. این پوشش روی سطح داخلی ظرفی از جنس آلومینیوم خالص، آلومینیوم آلیاژی یا استیل قرار می گیرند.

مزایای ظروف گرانیتی تکنو

پوشش گرانیتی داخل قابلمه؛ نچسبی خوب و ماندگاری بیشتر نسبت به سرامیک، مقاومت بیشتر در برابر سایش نسبت به تفلون، همچنین مشخصات بهداشتی بهتری نسبت به تفلون دارد. اما مراقبت های مرسومی که برای تفلون به کار می روند، اگر برای ظروف گرانیتی هم رعایت شوند عمر آن ها بیشتر خواهد شد؛ مانند استفاده از قاشق چوبی در حین طبخ غذا، جلوگیری از خیلی داغ شدن ظرف بدون روغن یا آب، سرد و گرم نکردن ناگهانی ظرف، ضربه نزدن به پوشش داخل ظرف و پرهیز از نگهداری غذا داخل ظرف در یخچال.

ظروف گرانیتی تکنو  نسبت به تفلون پوششی سخت تر محسوب می شوند که در برابر سایش از مقاومت بیشتر برخوردارند پس بهداشت و سلامت بالاتری را دارا هستند. این جنس نسبت به نوع سرامیکی از چسبندگی بادوام تری بهره مند است. در واقع می توان قابلمه های گرانیتی را ادغام هر دو پوشش تفلون و سرامیک دانست. توصیه می شود با توجه به نوع غذای مورد طبخ، جنس ظروف پخت و پز را انتخاب کنید مثلا برای طبخ غذاهای سرخ کردنی ازسرویس گرانیتی تکنو استفاده شود.

از دیگر ویژگی خوب این محصول وجود سیستم تهویه دما و بخاربرروی درب قابلمه ها تعبیه شده برای پخت غذایی با بهترین کیفیت. بهتر است تعداد قابلمه ها را بر اساس نیازتان خریداری کنید تا هم جای کمتری در آشپرخانه تان گرفته شود و هم خرج کمتری بکنید.
امروزه با تغییر سبک زندگی و نوع خرید همه دنبال یک خرید اینترنتی سرویس قابلمه باکیفیت و با قیمت مناسب هستند. ما با اطمینان محصولات تکنو را به شما پیشنهاد میکنیم تا با رضایت کامل و گارانتی و تضمین 12 ماهه موارد مورد نیازتان را در اختیارتان قرار دهیم ، با اطمینان خاطر از کیفیت خوب آن خاطر جمع باشید.

برای دیدن صفحه ی تکنو در اینستاگرام روی آیکون زیر کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات پوسته -> سربرگ -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تعیین کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که می خواهید، شروع به تایپ کنید.