تکنو مگ

یک رستر و چند کاربرد!

رستر دایکست تکنو طرح آناهیتا یکی از تولیدات و طراحی های جدید گروه صنعتی تکنو می باشد. این رستر با طراحی خاص منحصر بفرد خود توانسته است از محبوبیت بالایی در بین مشتریان برخوردار باشد. رستر تکنو طرح آناهیتا از دو قسمت تشکیل شده، این دو قسمت شامل بدنه و درب رستر می باشد. از مزیت های بزرگ  این تابه استفاده کاربردی و مجزا این رستر از درب و بدنه کار می باشد. درب رستر آناهیتا همانند یک تابه گریل عمل کرده و با شیارهایی که بر روی سطح خود دارد این امکان را برای شما فراهم می کند تا مواد غذایی رو بدون قطره ای روغن بر روی آن پخت نمایید. درب گریل رستر آناهیتا قابل استفاده در درون فر و بر روی شعله گاز بوده (قابلیت تحمل حرارت تا 200 درجه سانتی گراد) و به خاطر وزن مناسب و متعادلی که دارد کار شما را برای استفاده روزانه کاملا راحت کرده است.

بدنه رستر آناهیتا با ارتفاع 16 سانتی متر برای پخت انواع مواد غذایی مانند طبخ مرغ شکم پر، انواع خوراک، لازانیا و سایر غذاهای سنتی و فست فودی کاملا مناسب می باشد. یکی از غذاهای معروف ما ایرانیان ته چین می باشد، ته چینی که در رستر اناهیتا پخت شود به لحاظ ظاهر می تواند کاملا متفاوت و منحصر بفرد باشد. بدنه رستر آناهیتا از برند تکنو مستطیلی شکل بوده و در مهمانی ها و مواقعی که قصد دارید ته چین را برای یک جمعیت 12 الی 15 نفره پخت نمایید کاملا مناسب است.

درب این محصول علاوه بر کارایی که در پخت و پز و آشپزخانه دارد در سلامتی شما نیز کارآمد است. پخت انواع غذاهای رژیمی و بدون روغن یا کم روغن با این تابه کار آسانی بوده و این ویژگی باعث کاهش مصرف روغن می شود. برای پخت انواع غذاهای رژیمی فقط کافی است تا کف ظرف را چرب نموده و  با دمای مناسب بر روی شعله گاز قرار دهید و هیچ نگرانی از چسبیدن غذا به کف تابه را نداشته باشید. اگر قصد دارید تغییری در روند رژیم غذایی خود ایجاد کنید و آن را به سمت سالم خوری سوق دهید، این تابه می تواند در این زمینه به شما کمک کننده باشد.

با درب گریل رستر آناهیتا  طبخ غذاها با حداقل ترین مقدار روغن و حتی بدون روغن  انجام می شود و علاوه بر سلامت جسمی شما در زیبایی و تناسب اندامتان نیز تاثیر گذار خواهد بود. شما به راحتی می توانید انواع کیک، ته چین، مواد سرخ کردنی را به سالم ترین شیوه ممکن در این تابه پخت نمایید. به دلیل خاصیت نچسبی بالای این تابه ها، شستشوی آن ها کار آسانی بوده و فقط کافیست تا بعد از سرو غذا تابه را با یک ابر نرم و مقداری مایع تمیز کننده شستشو دهید. جهت حفظ دوام و پایداری این محصول استفاده از قاشق فلزی و ابزار تیز برای هم زدن غذا در هنگام پخت اصلا توصیه نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات پوسته -> سربرگ -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تعیین کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که می خواهید، شروع به تایپ کنید.