تکنو مگ

طرح ونوس ، از الهام تا توليد

طرح ونوس

شايد برايتان جالب باشد كه بدانيد اين طرح داراي دو نام (ونوس و دريا) است. اين طرح الهام گرفته از وجه اشتراك دو عنصر در زمين و آسمان است. خطوط ظریف و زیبای سیاره ونوس (ناهيد) و موج هاي دريا كه سعی نموده ایم، این خطوط را با ظرافت بر روی بدنه ی ظروف ونوس تکنو طراحی و تولید کنیم. اما نام ” دريا “ بيشتر يك نام درون سازماني بود كه براي مدت كوتاهي استفاده مي شد. گروه تكنو تصميم گرفت براي يكپارچگي بين توليد كننده ، عرضه كننده و مصرف كننده نامي واحد برگزيند كه دريا جاي خود را به ونوس داد.

جنس

جنس بدنه کلیه محصولات طرح ونوس شمش آلیاژی بوده که به روش دایکاست تولید شده است. تکنولوژی بکاررفته در قسمت تحتانی این محصولات را از شعله پخش کن بی نیاز میکند. جنس دستگیره این مدل با جنس بکار رفته در بدنه همسان بوده و در نتیجه هرگز دستگیره ها آسیب نمیبینند.

قسمت تحتانی ظرف و دستگيره ها
قسمت تحتانی ظرف و دستگيره ها

درب بکاررفته در محصولات فوق با استانداردترین شکل ممکن ساخته شده تا بهترین کارایی را ارائه نماید. جنس بکار رفته درآن شامل استیل با قابلیت ضد زنگ و شیشه محدب آبدیده با قابلیت تحمل حرارت بالا ساخته شده است.  و هم چنین قپه آن از جنس باکالیت نسوز است.

جزئيات درب و قپه
جزئيات درب و قپه

پوشش خارجی

محصولات تکنو در بروزترین خطوط تولیدی در کوره با دماهای تحت کنترل رنگ شده است تا 250 درجه در برابر حرارت مستقیم مقاومت میکنند. برای رنگ کردن تمامی محصولات از رنگ پودری الکترو استاتیک استفاده می شود. این محصول جهت سازگاری با سلایق مختلف رنگ متنوع عرضه شده است.

جزئيات طرح و پوشش خارجي محصول
جزئيات طرح و پوشش خارجي محصول

از گذشته تا به امروز رنگ های بسیار زیادی برای پوشش بیرونی محصولات استفاده شده اما در حال حاضر تولید روتین کارخانه در پنج رنگ زیر است.

رنگ بندي روتين و حال حاضر محصولات
رنگ بندي روتين و حال حاضر محصولات

پوشش داخلی

گروه تكنو تا به امروز به تولید ظروف با پوشش داخلی (سرامیک ، تفلون و گرانیت ) پرداخته است كه در مقاله ي ” ظروف پخت وپز، گذشته تا امروز “ به آن پرداخته ايم. مواد تشکیل دهنده لایه درونی با تکنولوژی نانو گرانیت با فرمول گیاهی ساخته شده و ترکیبات آن غیر قابل ترکیب با مواد غذایی است.

جزئيات پوشش داخلي گرانيت و دسته طرح ونوس
جزئيات پوشش داخلي گرانيت و دسته محصول

روکش گرانیت یکی از بهترین انواعی است که می‌توان در بازار یافت، زیرا ظروف با این روکش خاصیت نچسب‌ بودن را از تفلون و مقاومت بالا را از سرامیک به ارث برده‌اند. استاندارد بودن ظروف گرانیتی اهمیت فراوانی دارند، سرویس های قابلمه و ماهیتابه تکنو دارای استاندارد ISO9001،2008 میباشند.

محصولات

محصولات طرح ونوس متشكل از قابلمه در سايزهاي 28،24،20 و 32 است و داراي دو ماهيتابه در ابعاد 24 ( تابه تك دسته ) و 28 ( تابه دو دسته ) است.اين محصولات هم بصورت تك و هم بصورت سرويس به فروش مي رسد. براي آگاهي از تنوع و قيمت ميتوانيد به فروشگاه تكنو مراجعه فرماييد.

برای دیدن صفحه ی تکنو در اینستاگرام روی آیکون زیر کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات پوسته -> سربرگ -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تعیین کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که می خواهید، شروع به تایپ کنید.