تکنو مگ

ظرف چند منظوره تکنو

ظرف چند منظوره

ظرف چند منظوره ، یک محصول منحصر به فرد از تولیدات گروه صنعتی تکنو است. همانطور که از نام آن مشخص است ، شما با یک محصول چند کابردی مواجه هستید. ظرف چند منظوره از دو پارچه مجزا درب و قابلمه تشکیل شده است. هر کدام به صورت جداگانه کاربردهای زیادی دارند که میتوان به موارد زیر اشاره کرد :
از درب آن میتوان برای پخت پیتزا ، استیک، کرپ ، کوکو ، شامی ، پن کیک و …. و هم چنین از قابلمه آن برای پخت کیک ، ته چین دو رو و انواع خوراک های قالبی می توان استفاده کرد.

از جمله مزیت هایی که این تابه را از باقی تابه ها جدا می کند، دو طرفه بودن و وزن بسیار سبک آن است. این ویژگی حتی این محصول را از تابه رژیمی جذاب تر و پر کاربردتر می کند. اگر شما طرفدار غذاهای رژیمی هستید، و وزن بالای تابه رژیمی را نمی پسندید بهترین گزینه برای  انتخاب ظرف چند منظوره است.

 نکته ی جالب و قابل توجه درباره ی این ظرف این است که، ظرافت در طراحی باعث شده شما بتوانید از درب آن به عنوان ظرف سرو استفاده کنید. به عنوان مثال زمانی که ته چین را از قابلمه برگرداندید روی درب تزئین کرده و برای سرو آماده کنید.  

ظرف چند منظوره تکنو قابلیت استفاده روی گاز و داخل فر را دارد . پوشش داخلی آن گرانیتی و نچسب است. این محصول در دو سایز 24 و 28 ارائه شده است. منظور از سایز، اندازه قطر دایره ای ظرف است.

برای دیدن صفحه ی تکنو در اینستاگرام روی آیکون زیر کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات پوسته -> سربرگ -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تعیین کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که می خواهید، شروع به تایپ کنید.