سوالات متداول شما

ثبت نام و حساب کاربری

ثبت نام  و ثبت اطلاعات خرید شما باعث می شود شما به عنوان عضوی از خانواده بزرگ تکنو (باشگاه مشتریان) باشید و از جدیدترین محصولات، قیمت ها ، تخفیفات و مسابقه های تکنو باخبر شوید. 

خرید و سفارش

با توجه به اینکه در قسمت فروشگاهی سایت از به روزترین تا قدیمی ترین محصولات ما موجود است ، این امر می تواند در انتخاب شما کمک شایانی کند که ویترین ما را دیده ، مقایسه کنید و انتخاب کنید. اگر شما از ما بصورت آنلاین خرید کنید ، خرید شما شامل        ۷ روز وارانتی بی قید و شرط و  ۱۲ ماه گارانتی کیفی ( پوشش نچسب داخلی) می شود.

بله . سایت تکنو دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته است .

گروه تکنو در جهت رفاه حال مشتریان (با توجه به نوسانات بازار ) به محض تغییر در قیمت محصولات و هم چنین موجودی یا عدم موجودی هر محصول ، سایت خود به روز رسانی       می کند.

بله ، تمامی محصولات بصورت تک و همراه با سرویس قابل خرید هستند.

ارسال سفارش

ارسال کلیه سفارشات از طریق ماهکس صورت میگیرد و بعد از ارسال کد پیگیری برای شما ارسال میشود.

پرداخت آنلاین

برای خرید های بالای ۵۰۰ هزار تومان که بصورت اینترنتی پرداخت شوند، هزینه ارسال کاملا رایگان است. برای خرید های زیر ۵۰۰ هزار تومان هزینه ارسال به عهده مشتری و با توجه به وزن بسته و مسافت متغیر خواهد بود.

شما میتوانید با در دست داشتن کد پیگیری از طریق وب سایت ماهکس (از زمان ارسال تا تحویل) در جریان امور قرار بگیرید ویا میتوانید با تلفن گویای ۹۶۹۶ تماس گرفته و در جریان امور قرار بگیرید.

هم چنین می توانید برای پیگیری سریع این موضوع با شماره ی (۰۹۳۸۲۵۱۵۱۰۴) تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان بخش فروش ما پیگیری های لازم را انجام دهند.

بله. شما می توانید با شماره تلفن(۰۹۳۸۲۵۱۵۱۰۴) تماس گرفته و یا با ارسال پیام در واتس آپ سفارش خود را به کارشناسان فروش تکنو داده ثبت کنید.

شما میتوانید برای پیگیری سریع این موضوع با شماره ی (۰۹۳۸۲۵۱۵۱۰۴) تماس حاصل فرمایید ، تا کارشناسان بخش فروش ما پیگیری های لازم را انجام دهند.

تعویض یا بازگشت محصول

بله ، در صورت مغایرت محصول با سفارش شما یا هرگونه مشکلی که مشمول گارانتی شود، شما می توانید کالای خریداری شده را با هماهنگی با کارشناسان فروش ما مرجوع کنید.

بله ، در صورت عدم استفاده محصول و باز نشدن وکیوم دور ظروف شما میتوانید به مدت ۷ روز محصول خود را مرجوع یا عودت کنید . 

می توانید از طریق تماس تلفنی با شماره (۰۹۳۸۲۵۱۵۱۰۴) و یا دایرکت اینستاگرام تکنو نقص و آسیب فیزیکی  در محصولات ارسالی را به تیم پشتیبانی تکنو اطلاع دهید. بدیهی است تکنو  خود را موظف به پیگیری مشکل و بازگشت کالا می داند. در صورتی که کالا قابل برگشت باشد، کالا عودت و به محض رسیدن بسته عودتی به انبار ، هزینه پرداختی مشتری برای کالا در وجه مشتری واریز می گردد.

در صورتی که مشکل پیش آمده مربوط به باربری و حمل و نقل نباشد ، شما میتوانید ظرف ۷ روز محصول خود را مرجوع کنید .

بله. تا قبل از ارسال  سفارش امکان لغو سفارش برای شما وجود دارد. پس از ثبت کالای مورد نظر خود و پرداخت وجه آن، می بایست با تیم پشتیبانی تکنو (۰۹۳۸۲۵۱۵۱۰۴)  تماس بگیرید در صورتی که سفارش شما بسته بندی و ارسال نشده باشد ظرف ۲۴ ساعت کل وجه شما مسترد خواهد شد.

بله تمامی محصولات تکنو (غیر از درب محصولات) شامل گارانتی  یکساله است .

نحوه پرداخت

درگاه های پرداخت

اگر شما از طریق وب سایت سفارش خود ثبت می کنید ، می توانید از درگاه سایت تکنو پرداخت داشته باشید. یا اگر از طریق صفحات مجازی ثبت سفارش می کنید شرایط پرداخت  را از کارشناسان فروش ما بپرسید.

فروش ویژه

تمامی محصولات با قیمت اصلی به فروش میرسد مگر زمانی که کدهای تخفیف از طریق کانالهای اطلاع رسانی تکنو در شبکه های اجتماعی و یا از طریق پیامک و نوتیفیکیشن به         اطلاع مشتریان برسد ، پس لطفا پیج اینستاگرام و کانالهای شبکه های اجتماعی را فالو  داشته باشید تا از تخفیف های هیجان انگیز تکنو در موعد مقرر باخبر شوید.