هل أنت مهتم بأدوات الطهي من تكنو؟ يجيب هذا القسم على الأسئلة الأكثر شيوعًا. مع أكثر من 40 عامًا من الخبرة، تلتزم تكنو بتوفير أدوات مطبخ عالية الجودة تلبي المعايير الدولية. تعرف على المواصفات الفنية وتعليمات العناية وخدمة ما بعد البيع لدينا.
إنشاء حساب
-
كيف أقوم بالتسجيل في الموقع؟
به قسمت حساب کاربری بروید و در قسمت نام نویسی اطلاعات خود را وارد کنید. بعد از دریافت کد تایید، و وارد کردن آن ثبت نام شما تکمیل خواهد شد.
-
آیا بدون ثبت نام در سایت می توانم خرید کنم ؟
خیر برای خرید از سایت ثبت نام الزامی است. ثبت نام و ثبت اطلاعات خرید شما باعث می شود شما به عنوان عضوی از خانواده بزرگ تکنو (باشگاه مشتریان) باشید و از جدیدترین محصولات، قیمت ها، تخفیفات و مسابقه های تکنو باخبر شوید.
-
از وضعیت سفارشی که ثبت کرده ام، چگونه می توانم مطلع شوم ؟
وارد حساب کاربری خود شوید و در قسمت پیگیری سفارش، با وارد کردن شماره همراهی که هنگام ثبت نام ثبت کردید، کد رهگیری برای شما نمایش داده خواهد شد.
-
آیا می توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم ؟
بله امکان دسترسی به تمامی اطلاعات خرید های قبلی در حساب کاربری می باشد
-
آیا می توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم ؟
بله امکان دسترسی به تمامی اطلاعات خرید های قبلی در حساب کاربری می باشد
الخصومات والعروض الترويجية
-
هل المشتريات تشمل الخصومات؟
تمامی محصولات با قیمت اصلی به فروش میرسد مگر زمانی که کدهای تخفیف از طریق پیامک و یا صفحه رسمی اینستاگرام تکنو به اطلاع مشتریان برسد، شما می توانید با فالو کردن صفحه رسمی اینستاگرام تکنو به آدرس tecno.group از تخفیفات مطلع شوید.
طرق الدفع
-
ما هي الطرق التي يمكنني استخدامها لدفع ثمن البضائع التي اشتريتها؟
اگر شما از طریق وب سایت سفارش خود ثبت می کنید، می توانید از درگاه سایت تکنو پرداخت داشته باشید. یا اگر از طریق صفحه اینستاگرام و یا واتس اپ ثبت سفارش می کنید با روش کارت به کارت هزینه محصول خود را پرداخت نمایید.
سياسات إرجاع المنتج
-
هل من الممكن استبدال المنتج الذي تم شراؤه بنموذج آخر؟
بله ، در صورت عدم استفاده محصول و باز نشدن وکیوم دور ظروف شما میتوانید به مدت ۷ روز محصول خود را مرجوع یا عودت کنید .
-
اگر کالای ارسالی دچار آسیب فیزیکی شده باشد و یا با کالایی که در وب سایت تکنو دیدم مغایرت داشته باشد باید چکار کنم؟
می توانید از طریق تماس تلفنی با شماره (۰۹۳۸۲۵۱۵۱۰۴) و یا دایرکت اینستاگرام تکنو نقص و آسیب فیزیکی در محصولات ارسالی را به تیم پشتیبانی تکنو اطلاع دهید. بدیهی است تکنو خود را موظف به پیگیری مشکل و بازگشت کالا می داند. در صورتی که کالا قابل برگشت باشد، کالا عودت و به محض رسیدن بسته عودتی به انبار ، هزینه پرداختی مشتری برای کالا در وجه مشتری واریز می گردد.
-
آیا محصولات شما شامل گارانتی می شود؟
بله تمامی محصولات تکنو طبق نکات مندرج در برگه گارانتی شامل گارانتی یکساله می باشند.
طرق الشحن
-
كم تكلفة إرسال البضاعة بالبريد؟
برای خرید های بالای ۶۰۰ هزار تومان، هزینه ارسال کاملا رایگان است. برای خرید های زیر ۶۰۰ هزار تومان هزینه ارسال به عهده مشتری و با توجه به وزن بسته و مسافت متغیر خواهد بود که در هنگام تحویل کالا توسط مشتری پرداخت می شود.
-
در صورتی که در زمان تعیین شده، سفارش تحویل داده نشد، چه باید کرد ؟
شما میتوانید برای پیگیری سریع این موضوع با شماره ی (۰۹۳۸۲۵۱۵۱۰۴) تماس حاصل فرمایید ، تا کارشناسان بخش فروش ما پیگیری های لازم را انجام دهند.
كيفية تقديم الطلب؟
-
كيف يمكنني الشراء من هذا الموقع؟
خرید از سایت به صورت اینترنتی می باشد. بعد از ثبت نام در سایت و انتخاب کالای مورد نظر خود به درگاه پرداخت الکترونیک متصل خواهید شد و می توانید خرید خود را انجام دهید.
-
مزیت خرید آنلاین از شما نسبت به خرید حضوری چیست ؟
با توجه به اینکه در قسمت فروشگاهی سایت و اینستاگرام تکنو از به روزترین تا قدیمی ترین محصولات ما موجود است، این امر می تواند در انتخاب شما کمک شایانی کند که ویترین ما را دیده، مقایسه و انتخاب کنید. اگر شما از ما بصورت آنلاین خرید کنید، خرید شما شامل ۷ روز وارانتی بی قید و شرط و ۱۲ ماه گارانتی کیفی می شود.
-
آیا در تمام ساعات شبانه روز می توانم سفارش خود را ثبت کنم ؟
بله سایت تکنو دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته است.
-
آیا موجودی و قیمت محصولات در سایت به روز هستند ؟
گروه تکنو در جهت رفاه حال مشتریان (با توجه به نوسانات بازار ) به محض تغییر در قیمت محصولات و هم چنین موجودی یا عدم موجودی هر محصول، سایت خود به روز رسانی می کند.
-
آیا امکان خرید تک محصول وجود دارد ؟
بله ، تمامی محصولات بصورت تک و همراه با سرویس قابل خرید هستند.