Curious about Techno cookware? This section answers your most frequently asked questions. With over 40 years of experience, Tecno is committed to providing high-quality kitchenware that meets international standards. Learn about technical specifications, care instructions, and our after-sales service.
How to place an order ?
-
چگونه می توانم از این سایت خرید کنم؟
خرید از سایت به صورت اینترنتی می باشد. بعد از ثبت نام در سایت و انتخاب کالای مورد نظر خود به درگاه پرداخت الکترونیک متصل خواهید شد و می توانید خرید خود را انجام دهید.
-
مزیت خرید آنلاین از شما نسبت به خرید حضوری چیست ؟
با توجه به اینکه در قسمت فروشگاهی سایت و اینستاگرام تکنو از به روزترین تا قدیمی ترین محصولات ما موجود است، این امر می تواند در انتخاب شما کمک شایانی کند که ویترین ما را دیده، مقایسه و انتخاب کنید. اگر شما از ما بصورت آنلاین خرید کنید، خرید شما شامل ۷ روز وارانتی بی قید و شرط و ۱۲ ماه گارانتی کیفی می شود.
-
آیا در تمام ساعات شبانه روز می توانم سفارش خود را ثبت کنم ؟
بله سایت تکنو دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته است.
-
آیا موجودی و قیمت محصولات در سایت به روز هستند ؟
گروه تکنو در جهت رفاه حال مشتریان (با توجه به نوسانات بازار ) به محض تغییر در قیمت محصولات و هم چنین موجودی یا عدم موجودی هر محصول، سایت خود به روز رسانی می کند.
-
آیا امکان خرید تک محصول وجود دارد ؟
بله ، تمامی محصولات بصورت تک و همراه با سرویس قابل خرید هستند.
Register and Profile
-
How to create an account ?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
-
آیا بدون ثبت نام در سایت می توانم خرید کنم ؟
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
-
از وضعیت سفارشی که ثبت کرده ام، چگونه می توانم مطلع شوم ؟
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
-
آیا می توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم ؟
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
-
آیا می توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم ؟
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
Offers and Promotions
-
آیا خرید ها شامل تخفیف میشوند ؟
تمامی محصولات با قیمت اصلی به فروش میرسد مگر زمانی که کدهای تخفیف از طریق پیامک و یا صفحه رسمی اینستاگرام تکنو به اطلاع مشتریان برسد، شما می توانید با فالو کردن صفحه رسمی اینستاگرام تکنو به آدرس tecno.group از تخفیفات مطلع شوید.
Payment Methods
-
از چه روش هایی می توانم برای پرداخت مبلغ کالای خریداری شده استفاده کنم ؟
اگر شما از طریق وب سایت سفارش خود ثبت می کنید، می توانید از درگاه سایت تکنو پرداخت داشته باشید. یا اگر از طریق صفحه اینستاگرام و یا واتس اپ ثبت سفارش می کنید با روش کارت به کارت هزینه محصول خود را پرداخت نمایید.
Return Policies
-
آیا امکان جایگزینی محصول خریداری شده با مدل دیگری وجود دارد ؟
بله ، در صورت عدم استفاده محصول و باز نشدن وکیوم دور ظروف شما میتوانید به مدت ۷ روز محصول خود را مرجوع یا عودت کنید .
-
اگر کالای ارسالی دچار آسیب فیزیکی شده باشد و یا با کالایی که در وب سایت تکنو دیدم مغایرت داشته باشد باید چکار کنم؟
می توانید از طریق تماس تلفنی با شماره (۰۹۳۸۲۵۱۵۱۰۴) و یا دایرکت اینستاگرام تکنو نقص و آسیب فیزیکی در محصولات ارسالی را به تیم پشتیبانی تکنو اطلاع دهید. بدیهی است تکنو خود را موظف به پیگیری مشکل و بازگشت کالا می داند. در صورتی که کالا قابل برگشت باشد، کالا عودت و به محض رسیدن بسته عودتی به انبار ، هزینه پرداختی مشتری برای کالا در وجه مشتری واریز می گردد.
-
آیا محصولات شما شامل گارانتی می شود؟
بله تمامی محصولات تکنو طبق نکات مندرج در برگه گارانتی شامل گارانتی یکساله می باشند.
Shipping Policy
-
How much is the shipping cost ?
برای خرید های بالای ۶۰۰ هزار تومان، هزینه ارسال کاملا رایگان است. برای خرید های زیر ۶۰۰ هزار تومان هزینه ارسال به عهده مشتری و با توجه به وزن بسته و مسافت متغیر خواهد بود که در هنگام تحویل کالا توسط مشتری پرداخت می شود.
-
در صورتی که در زمان تعیین شده، سفارش تحویل داده نشد، چه باید کرد ؟
شما میتوانید برای پیگیری سریع این موضوع با شماره ی (۰۹۳۸۲۵۱۵۱۰۴) تماس حاصل فرمایید ، تا کارشناسان بخش فروش ما پیگیری های لازم را انجام دهند.